El pròxim dimarts 12 de febrer, a les 20h00′ en la Casa de Cultura, tindrà lloc la reunió informativa amb totes les associacions i partits per a explicar el procés de creació del Consell de Participació Ciutadana de Castalla (CPCC).

A iniciativa de la regidora de Serveis Socials i de l’alcaldessa, en la reunió s’explicaran les funcions del CPCC i el procediment per a la tria dels representants que en formaran part en un primer moment.

Per al col·lectiu de COMPROMÍS és una fita especialment emotiva, ja que ha sigut des de 1999 una proposta que hem intentat que es fera realitat en moltes ocasions. Cal recordar que finalment, una moció redactada per COMPROMÍS, presentada conjuntament pels partits del govern i negociada per Lusa Monllor amb totes les altres forces polítiques va desembocar en l’aprovació per unanimitat de tots els partits polítics de Castalla de la creació del CPCC.

Estem segurs que ara que es posa en marxa, comptarà amb la participació activa de totes les associacions i partits. Els seus debats i acords redundaran en una millora de la gestió municipal, en l’activació de propostes ciutadanes, en la millora dels pressupostos municipals, i en la planificació adequada del futur de la ciutat.
Tenim un especial interés en la gran experiència que serà la posada en marxa del “pressupost participatiu”, en què el CPCC decidirà directament el destí d’una quantitat econòmica que l’Ajuntament posarà a la seua disposició.