Ferran Martínez: “El Congrés obrirà definitivament el partit al sentir majoritari de la societat valenciana”

L’assemblea local del BLOC de Castalla va triar el passat dia 29 de desembre els cinc delegats que li corresponen per a assistir al V Congrés Nacional de la formació, que tindrà lloc a València els dies 28 de febrer i 1 de març. Els delegats elegits foren Ferran Martínez, Emili Rico, Joan Yagüe, Juan Antonio Cerdà i Francesc Verdú.

El Portaveu de l’Executiva Local, Ferran Martínez, ha informat que “les ponències que es debatran durant el V Congrés obriran definitivament el partit al sentir majoritari de la societat valenciana“, ja que “es perfila una refundació del partit, que se situarà en el centre-esquerra i en posicions més autonomistes“. Segons Martínez “la majoria dels valencians busquen un partit que defense els seus interessos de manera clara però sense estridències, amb la negociació i la col·laboració entre les institucions com a mètode, i això és el que farà el BLOC a partir d’ara“.

Ferran Martínez ha informat que la tria dels 5 delegats i els suplents es va realitzar per unanimitat, “a diferència de les tensions internes que mostren altres formacions“, i ha afirmat que el BLOC de Castalla “buscarà a partir d’ara una major apertura de la formació, amb la solució de la crisi econòmica i la protecció social als més desafavorits com a pilars bàsics d’actuació, per a la qual cosa ens oferim a una col·laboració intensa i a un diàleg constant amb el govern municipal i amb els agents socials“.