El Consell Nacional del BLOC va acordar el passat dissabte concórrer a les Eleccions Europees del pròxim mes de juny en coalició amb Convergència Democràtica de Catalunya (CDC), el Partit Nacionalista Basc (PNB) i Unió Democràtica de Catalunya (UDC). A la coalició podrien sumar-se altres socis. La coalició serà encapçalada pel prestigiós economista independent Ramon Tremosa.
El regidor del BLOC en l’Ajuntament de Castelló, Enric Nomdedéu Biosca, va ser triat amb un 90% dels vots com a principal candidat del BLOC en la coalició. Nomdedéu s’ha mostrat convençut que “la presència del BLOC a la coalició que encapçala Ramon Tremosa permetrà que es posen sobre la taula qüestions que afecten el País Valencià com les grans infraestructures, l’ordenació del territori, la defensa de la nostra llengua a Europa i l’aposta per una Europa unida sobre la base de la seua diversitat cultural i nacional”.

La pàgina web cristians.net ha publicat la primera entrevista al candidat del BLOC. Podeu consultar-la ací.