Des del col·lectiu local del BLOC volem mostrar la nostra preocupació per la situació que està vivint la comunitat educativa de l’escola pública en Castalla, i transmetre el nostre recolzament i solidaritat amb l’associació de mares i pares d’alumnes del Col·legi Públic Rico Sapena i amb l’equip directiu i docent del centre.
A través del Grup Parlamentari BLOC-Compromís a les Corts Valencianes, sol·licitarem que es clarifique la situació immediatament i que es prenguen les mesures que garantisquen la màxima seguretat per a l’alumnat i la millor atenció i dotacions perquè es puguen realitzar les activitats docents amb la major qualitat possible.
De la mateixa manera, el BLOC demanarà a l’Ajuntament de Castalla que depure les responsabilitats polítiques, civils i penals per les quals un edifici públic de 35 anys d’antiguitat té els defectes estructurals, de construcció o de conservació que han portat a esta situació.