La decisió de la Generalitat Valenciana d’obligar a tancar les emissions de TV3 al País Valencià mentre en permet altres d’il·legals i d’altres procedències, ha desencadenat una reacció social sense precedents. Les xarxes socials com Facebook i Twitter estan desbordades de missatges en favor de la llibertat d’expressió i en contra de l’actitud del PP, que és qualificada majoritàriament de “dictatorial”.
La mobilització ha començat convocant a la protesta organitzada amb la participació del col·lectiu internacional d’internautes Anonymous, conegut per recolzar moviments per la transparència i la llibertat com Wikileaks o per protestar contra la “llei Sinde”. El col·lectiu d’interautes ha aconseguit tancar la web de la Generalitat Valenciana (www.gva.es) i intenta tancar també la web de RTTV (www.rtvv.es) i del PP (www.pp.es).
Plouen les propostes de mobilització i  es preveu la convocatòria de manifestacions de protesta per als propers dies. Les protestes són recolzades per participants d’arreu de l’Estat espanyol, i fins i tot està trascendint als mitjans de comunicació europeus, que el qualifiquen de “atac a la llibertat d’expressió”, i de “mesures antidemocràtiques”.
El secretari general del BLOC, Enric Morera ha denunciat que “la persecució de Camps a TV3 demostra que el PP té por a les televisions públiques que són plurals i que informen i fan crítica del que passa ací. Esperem que Camps no intente fer com Mubàrak i ordene també el tancament de xarxes socials on el critiquen i on s’informa de l’autèntica i desastrosa realitat de la Generalitat Valenciana”.