NOTA INFORMATIVA

El dia 31 de març de 2012 va nàixer el nou COMPROMÍS.

Coalició Compromís naixia com a coalició de tres partits en les eleccions de 2011: Bloc Nacionalista Valencià, Iniciativa del Poble Valencià i Els Verds. Però el nou COMPROMÍS és molt més: incorpora les persones que han demanat formar part de COMPROMÍS sense formar part de cap partit. És gràcies a estes persones que COMPROMÍS supera el que és una coalició de partits i es converteix en un moviment social i polític.

Les bases de funcionament del nou COMPROMÍS estableixen que es constitueix un col·lectiu local de COMPROMÍS en cada municipi, que pren el protagonisme superant als partits existents.

És per això que el canal de comunicació de BLOC CASTALLA, que havia servit al col·lectiu del BLOC des de l’any 1999 es tancarà pròximament.

La informació sobre l’activitat del col·lectiu local i del Grup Municipal COMPROMÍS PER CASTALLA es podrà seguir en el web http://compromiscastalla.blogspot.com, i en el canal facebook http://facebook.com/compromiscastalla.

Per a qualsevol consulta, podeu dirigir-vos a compromiscastalla@gmail.com