La coportaveu de COMPROMÍS PER CASTALLA, Lusa Monllor, i el portaveu del PP, José Luis Prats, han acordat el vot favorable del PP a la moció de creació del Consell Municipal de Participació Ciutadana proposada per COMPROMÍS, en una reunió en què també han intercanviat opinions i propostes per a la ciutat.

José Luis Prats (PP) ha declarat que “la reunió ha sigut molt positiva i cordial, i ha servit per llimar les diferències suscitades en l’últim plenari”, i ha afegit que “el Consell de Participació ens permetrà apropar l’Ajuntament a la societat castelluda i arreplegar les propostes i les inquietuds dels veïns“.

Per la seua part, Lusa Monllor (COMPROMÍS) s’ha mostrat molt satisfeta per la reunió: “És molt imporant normalitzar les relacions entre tots els partits. Hem incorporat les esmenes del PP i traslladarem al plenari una proposta de consens, que és la millor manera d’impulsar el Consell de Participació. Des de la confrontació no hauríem començat amb bon peu“.