Lusa Monllor: “No és hora de batalles polítiques, sinó de lluitar contra la crisi”

La secretària local de COMPROMÍS, Lusa Monllor, ha valorat la dimissió dels regidors d’UCiD, que deixarà el govern integrat pels regidors de COMPROMÍS i del PSOE en minoria.

Segons Lusa Monllor, “en els últims dies semblava una decisió anunciada”, i ha manifestat que “respectem la decisió de Paqui i Juan Antonio, però esperem que continuen aportant les seues idees per a véncer la crisi i la pobresa que augmenta cada dia entre les famílies de Castalla i de tot l’Estat espanyol”.
Sobre si el govern podrà continuar en minoria, Monllor ha explicat que “des de Compromís, amb 2 regidors, sempre hem hagut de negociar totes les nostres iniciatives, explicar-les als companys de govern i també als companys del PP, i així continuarem: dialogant amb tots els partits i amb les entitats i ciutadans particulars, intentant que les nostres iniciatives s’aproven per consens i s’entenguen”.
La regidora nacionalista ha reconegut que “Si la situació reclama que els regidors de Compromís assumim més responsabilitats, estem disposats a fer-ho i a dedicar totes les nostres energies. No és el moment de batalles polítiques, sinó de treballar pensant en la difícil situació de les persones i lluitar contra la crisi amb fets, de manera contundent i que la gent ho note en el seu dia a dia”.
Arxivat en: General

1. Anonymous diu:

Tu sí que vales!!!

2. Joan diu:

Nosaltres si que tenim una dona que lluitará, molts anims

L'adreça electrònica no es publicarà.