Lusa Monllor: “La situació econòmica de moltes famílies s’està agreujant amb el final de les prestacions”

Creu Roja, Càritas i l’Associació del Casc Antic de Castalla han acordat amb la regidoria de Serveis Socials unir esforços en la coordinació de l’atenció a les famílies en risc d’exclusió social.

La regidora de l’àrea social, Lusa Monllor, ha explicat que “la situació econòmica de moltes famílies s’està agreujant amb el final de les prestacions d’atur. És necessari ampliar l’atenció social amb tota l’ajuda possible”. Ha advertit que “amb els 400 euros hi ha famílies que no arriben a pesar d’intentar-ho”.

“Fa setmanes que estem reunint amb les ONGs locals, intercanviant idees perquè l’atenció arribe a més famílies”. Entre les mesures que preveu aplicar espera “potenciar el banc d’aliments amb la firma en els pròxims dies de convenis amb els supermercats locals”.

La regidora valencianista ha agraït “l’enorme tasca d’emergència social que estan realitzant Creu Roja i Càritas, sense la qual la situació estaria greument desbordada”. Sobre la participació de l’Associació del Casc Antic, Monllor ha explicat que “la col·laboració abarcarà tota Castalla, però hem cregut important la seua participació perquè és una àrea amb una important presència de famílies en risc d’exclusió”.