El passat cap de setmana es va celebrar en València el V Congrés del BLOC, que va elegir una nova direcció encapçalada per Enric Morera.

El col·lectiu de Castalla va aportar 5 delegats al Congrés, que van aconseguir l’aprovació d’una esmena defensada per Ferran Martínez a la Ponència d’Innovació Organitzativa i Estatuts en què es crea un Servei d’Assitència Jurídica, per tal de posar a disposició dels col·lectius del BLOC un equip d’advocats estable.

El regidor del BLOC i secretari local d’Organització, Juan Antonio Cerdà, va qualificar la participació del col·lectiu de Castalla com “un èxit” i ha valorat que amb l’aprovació de la nova Ponència Política i Estratègica “els homes i les dones del BLOC hem assumit el sentir majoritari dels ciutadans i les ciutadanes valencianes, les seues necessitats, i estem compromesos a treballar pel seu benestar”.

El col·lectiu de Castalla serà l’encarregat d’organitzar el Congrés Comarcal de l’Alcoià-Comtat-Foies, que es celebrarà el dissabte 28 de març.